Продукти от Catrice и Essence

Здравейте приятели, днес ще представя мнението си за някой от продуктите от Catrice и Essence.
Харесвам продуктите и от двете марки, освен че са изключително бюджетни повечето са и доста качествени.

Ще започна с фон дьо тен 24h made to stay. Формулата му е подходяща както за комбинирана към по-мазна, така и за суха към нормална. Фдт наисна е траен, покривността му е средна, но позволява наслояване. Текстурата му е кремообразна.След като се нанесе остава лек матов финиш, който изчезва около 5-6h поне при мен. Самият продукт се задържа през целия ден на лицето ми.  Фон дьо тена идва в стъклена матова бутилка с помпичка, количеството му е 30ml.Усеща се много леко, въпреки матовия финиш. Цвета, който аз избрах е 025 Warm Beige, но се предлага в още три нюанса. Лесен е за разнасяне както с четка така и с апликатор. Цената му беше около 13-14лв.


 Вторият продукт е Catrice Allround Contouring palette. В тази палитра са четири контурираци цвята и един хайлайт. Цветовете изглеждат доста пигментирани на пръв поглед, но нанесени по лицето не стоят по този начин. Текстурата им е кремообразна и матова без последния хайлайтър. Нанасят се изключително лесно и удобно.Подходящи са за ежедневен грим, тъй като не са високо пигментирани. Продукта е в прозрачна пластмасова опаковка. Задната част на опаковката има обяснение как да се използват цветовете, което е доста добре за начинаещи точно като мен. 
Цената беше около 8лв.

Essence luminous Matt bronzing powder е в компактна прозрачна опаковка. Разделена е на две части по-светла и по-тъмна. Като по-светлата понякога използвам и за хайлайт. Цветовете са универсални, подходящи за мен. Самият бронзант до колкото знам се предлага само в един вариант 01 sunshine. Пигментацията не е висока, но позволява напластяванe. Има леки бляскави частички, което плюс за мен. 


                                    
Продукта се разпрашва, но не прекалено. Цената мисля, че беше около 6лв.









И последния продукт е базата за сенки I love colour intensifying. Предлага се в един цвят. Цвета розовеникав. Опавката е пластмасова тубичка с капаче с четка. Консистенцията е като фон дьо тен. Моят клепач се омазнява и необходимо да сложа и малко пудра. Продукта е кремообразен и се нанася лесно. Сенките за очи са много по-наситени с тази база. Задържат се доста време, предвид омазняването по клепача ми. Цената му е около 5лв. 

Това беше от мен. Хубава седмица :)))


Коментари

Популярни публикации от този блог

С какво нанасям фдт-а си?

Основа под фон дьо тена

Bourjois & Maybelline