Evelin 8 in 1 - грижа за ноктите

Здравейте, днешното ревю ще е малко по-различно. 

Както виждате от заглавието, ще си говорим за грижата за ноктите ни. 
Дълго време ходех на маникюр като бях изградила ноктите си и след това ходех на подръжка. Защото всяко момиче  желае да има хубави и дълги нокти и тогава за мен това беше решението. След като влязох в мечтаният университет там ни казаха, че трябва да забравим за дългите нокти предвид професията ни и е желателно да ходим предимно със семпли цветове. След тези думи желанието ми да продължавам да ходя на подръжки си отиде някак. След като махнах изцяло гелът от ноктите, те бяха като вестник меки, тънки и чупливи. Купувах заздравители на най-различни марки и успях горе долу да закрепя ноктите си. Наскоро обаче майка ми ми сподели за балсам за нокти 8 в 1 от Evelin, която и го препоръчала нейна колежка със същия проблем като моя. Бях го виждала, но не бях чувала отзиви за него до сега.

Дори преди гелът за нокти също имах проблем с тях - цепеха се, не разстяха и не бяха особено твърди, но някак гелът ги довърши както се казва. Този заздравител за нокти 8 в 1 се прилага 10 дневна терапия. Като първият ден се слага един слой, на втория два, а на третият се премахват и слага пак един. 
От марката казват:  всеки един ден ноктите стават по-прекрасни и здрави. Балсамът укрепва и хидратира гарантирайки еластичност и здрав вид на ноктите. Справял се с много проблеми. Революционната формула с активен комплект Strong Nail прониква в структурата на плочката благодарение на което ефективно я обновява и регенерира. Уплътнява, максимално втвърдява и стимулира растежа на нокътната плочка. Прави така, че ноктите да възвръщат гладката си повърхност и здравия си блясък.  

Моят опит с балсамът за нокти  - абсолютно всички неща, които марката обещава се случиха. Ноктите ми се загрепиха, станаха изключително твърди. Блясъка, които преди липсваше вече е на лице.На снимката съм снимала преди и след. Не се вижда да са пораснали ноктите, не защото не бяха, а защото аз ги пилех редовно тъй като вече съм отвикнала от дългите нокти. Наистина заздравителят стимулира растежа на нокътната плочка. Това разделяне на нокътните слоеве и нацепване вече тотално е премахнато. Препоръчва се да не се използва след ползване на отстраняване на хибриден или акрилен маникюр, но при мен мина около година и нямах проблеми. 

Лакът е бял, но когато се сложи на нокътната плочка е безцветен с блясък, което много ми хареса. 
Цената му беше около 4-5лв. Заслужава си да се изпробва ако имате като моите проблеми.
Това беше от мен хубав и усмихнат ден

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline